Wethouder Marco Wiesehahn-Vrijman vertrekt naar gemeente Alkmaar
Wethouder Marco Wiesehahn-Vrijman verlaat de gemeente Bergen en wordt, onder voorbehoud van benoeming, wethouder in Alkmaar. Na bijna vier jaar draagt hij zijn portefeuilles over aan collega-bestuurders. De gemeente bedankt hem voor zijn inzet.
Lees verder




