Op zondagmiddag 8 maart om 14.00 uur staat Dorpshuis De Schulp in Egmond-Binnen in het teken van muziek, ontmoeting en het naderende voorjaar. Fanfare Eensgezindheid Egmond-Binnen, onder leiding van Liesbeth Zonneveld, verzorgt samen met fanfare Hou en Trouw uit Heerhugowaard, o.l.v. Saskia Bos, een vrolijk en afwisselend donateursconcert.
Het publiek kan rekenen op een sprankelend dubbelconcert waarin zowel het fanfareorkest als het opleidingsorkest van zich laten horen. Het programma ademt lente: frisse klanken, energie en kleur, als een muzikaal boeket bloemen. Van lichte, swingende composities tot herkenbare melodieën – alles komt voorbij.
Op het programma staan onder meer nummers van Sting, maar ook het altijd optimistische Always Look on the Bright Side of Life, dat ongetwijfeld een glimlach op vele gezichten zal toveren. De combinatie van ervaren muzikanten en jong talent zorgt voor een dynamisch concert met veel variatie.
Het donateursconcert is niet alleen een muzikaal moment, maar ook een gelegenheid om elkaar te ontmoeten en samen het nieuwe seizoen in te luiden. Iedereen is van harte welkom, of u nu vaste donateur bent, muziekliefhebber of gewoon zin heeft in een gezellige zondagmiddag.
De toegang is gratis. Donaties zijn welkom en worden gebruikt ter ondersteuning van de muziekverenigingen en hun activiteiten.
Zondag 8 maart
14.00 uur
Dorpshuis De Schulp, Egmond-Binnen
Gratis entree – donaties welkom











